Koko perhe (tällä hetkellän se sisältää 7 henkilöä) nukkui puoli yhdeksään!! Wau, enpä muista milloin nuorimmainen olisi viimeksi nukkunut näin myöhään . Lapsukaiset ihmettelevät galaxin ihmeellistä maailmaa, mies on aamulenkillä (luisti siitä eilen, niin tänään joutui sitten menemään yksin) Nyt on sitten äipällä hyvä hetki purkaa viime päivien fiilikset tänne...

Elikkä, maalaisena pärjäsin kaupungissa oikein hienosti olin ahkera koulunpenkillä (NOT) ja illan lenkkeilin siukun koiruuden kanssa Oli mielenkiintoista olla yksin, en ole ollut yksin pitkiin aikoihin!! Se oli tavallaan mukavaa, mutta kyllä kovasti kaipasin illalla pepsodentin tuoksuisia iltapusuja ja unihaleja. Ja sitä omaan sänkyyn, omaan peittoon ja tyynyyn kietoutumista ja kullan tuhinaaja varpaiden "sutkutusta" vieressä

Diettini osalta olen erittäin tyytyväinen viikonloppuun, ei yhtään lipsuntaa, eikä edes sen ajattelua . Kullalle kävi pikku moka futispelissä, kun käteen tyrkättiin makkara ja sanottiin että toi on sulle,syö pois! Olin vähän kauempana ja sain tarkkailla rauhassa kuinka hän otti haukun ja sitten toisen ja sitten leuat pysähtyivät ja pää alkoi pyöriä hänen etsiessä minua ja melkein paniikissa kysyi, "mitäs mä nytten teen??"

Olen hieman harmitellut kun huomena pitäisi viikon tulos katsastaa ja minulla alkoi naistenvaivat... Toivottavasti sillä ei ole kovin suurta negatiivista vaikutusta tulokseen...

Nyt siis tämän sunnuntain kimppuun ja aamulla vaaka ja mittanauha soimaan