"On viikonloppu eessä taas,
On viikonloppu mennääs vaan"

Niin laulaa Martti Servo & Napander   (Tämä ei ollut mainos pläjäys, en kuulu kyseisen yhtyeen fanClubiin) Mutta jostain kyseinen ralli vaan putkahti mieleeni... Tässä sohvalla istuessa sitä rallattelee mitä vaan jos vaan saa huomion pois tuosta tuoksusta joka leijailee uunista Tänään on tullut leivottua taas jonkin verran, ja yliherkistynyt herkkunenäni rekisteröi jokaikisen kalorituoksun joka tässä torpassa leijailee Mutta ei välitetä siitä, eihän?

Olen ylpeä itsestäni! En sano sitä kovin usein, enkä myöskään usein ajattele niin... Mutta nyt olen ja syystä (ainakin omasta mielestä ) Olen ylpeä siitä kuinka olen noudattanut "uutta elämääni" ja siitä kuinka olen saanut ajatusmaailmani käännettyä niin, että tämä ei ole "se pakollinen" juttu, dietti, laihis (mitä sanaa tahtookaan käyttää) jota täytyy noudattaa. Vaan tämä on mahtava mahdollisuus saada parempi olo itselleni itsestäni!!

Mitenkäs minä olen edistynyt 12 vuorokaudessa?

No omasta mielestäni hienosti Painoa on lähtenyt 6,3 kiloa Ymmärrättekö?!? 6,3 KILOA, eli yli kuusi maitotölkillistä, melkein 13 voipaketin verran, enemmän kuin vastasyntynyt painaa.... Millaisena mielikuvana sen kukakin tahtoo itselleen kiteyttää, joka tapauksessa se onmielestäni paljon ja olen HaPpY!! Vaatekokokin on pienentenyt yhdellä, mittanauha mittoja otan vasta viikon tai parin päästä... Tästä on hyvä jatkaa loput 158 vuorokautta !!!

Nyt täytyy taas lähteä kurkkimaan uuniin ja kuorruttamaan loput muffinit, jonka jälkeen saakin muuttua "futis-mammaksi" ja huutaa kitarisat pitkällään kannustus huutoja pojalleen kentänlaidalla. Ja mikä parasta, nyt saan kokoajan keskittyä poikani peliin, kun ei tarvitse välillä hiippailla makkarakojun suuntaan